Wat is klantvriendelijkheid eigenlijk? Daar hebben we zo onze ideeën over. Bij Autobedrijf Victor Rensen proberen we nadrukkelijk op de stoel van de klant te gaan zitten. Gastheerschap is wellicht een betere benadering. Onze klanten beoordelen ons met een 9, een prachtige score, waar wij trots op zijn.
Klantvriendelijk is veelomvattend en bestaat uit tastbare zaken als leenfietsen en vervangend vervoer bij reparaties en onderhoud, om zodoende mobiliteit te garanderen.
Klantvriendelijkheid is ook het gevoel dat een klant heeft bij het contact met ons bedrijf. Klantvriendelijk is daarnaast ook duidelijkheid. Wij hebben voor beurten en veel voorkomende reparaties vaste prijzen. Extra reparaties overleggen wij altijd met u, zodat u weet waarop u kunt rekenen.
Klantvriendelijkheid is het te allen tijde zorgvuldig omgaan met het vertrouwen, dat de klant je geeft als de auto achterblijft voor onderhoud of reparatie. Dat bij eventuele complicaties wordt meegedacht in oplossingen op welke wijze dan ook.
Wat ook onder onze vorm van klantvriendelijkheid valt is een goede uitleg van de factuur en het bewaren van de vervangen delen zodat u ziet wat er aan uw auto gedaan is. Uiteraard kunt u altijd tussendoor én op zaterdagmorgen terecht voor kleine reparaties zoals: lampjes vervangen, een lekke band, wisserbladen, accu en het op spanning zetten van banden.
Eigenlijk is klantvriendelijkheid niet zo moeilijk:
Denken in oplossingen in plaats van problemen, duidelijkheid met een glimlach en niet te vergeten kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden!
Probeer het eens uit, u bent van harte welkom in ons bedrijf, of neem contact op!
Hoe klanten over ons denken:
‘We hebben via Autobedrijf Victor Rensen een auto gekocht. De auto was helemaal nagekeken en er waren nieuwe banden opgelegd, hij zag er fantastisch uit en rijdt heerlijk. Verder een heel fijne service, we werden zelfs opgehaald van de trein!’ -Daphne, Amsterdam
‘Goede, deskundige en betrouwbare service, en prettig contact!’ – Christiaan, Den Haag
‘Fijn bedrijf. Goede service. Alles wordt in overleg gedaan. Goed personeel.’ – MarieJeanne, Groenlo
‘Zeer snel en accuraat gehandeld bij pech onderweg gisteren. Er kwam een service auto met aanhanger en daarop een vervangende auto. Wij konden onze reis vervolgen. We waren uit de brand.’ - Pieter, Aalten
‘Wij waarderen de inzet en deskundigheid van Victor Rensen. Hij heeft ons prima bijgestaan in de zoektocht en (de uiteindelijke) keuze van onze nieuwe auto. Een aanrader!’ Erna, Dinxperlo